elokuuta 14, 2012

Askartelua ja linnunpaskaa



Kun syksyn ensimmäiset viileät tuulenpuuskat alkavat ilmoitella itsestään, mun produktiivisuuden taso alkaa heti nousta. Koko kesän on ollut ihan saamaton ja laiska olo, mutta nyt olen alkanut piirtämään, valokuvaamaan ja tekemään muita puuhasteluja (itseeni verrattuna) ahkerasti. Ylläoleva sydänkuva on koottu leikkeistä, musteesta ja peiteväreistä. Alustan virkaa toimitti vahingossa joku vanha Cosmopolitan, ja siihen tuli siistit rannut musteesta. Vahinkotaidetta :)

 Alusta-Cosmo

 Pari viikkoa sitten käytiin pienellä porukalla Seurasaaressa, oli tosi kiva päivä. Todistettiin joutsenenpoikasten unissaanpaskomista ja hanhien ja sorsien ateriahetki (meidän eväillä). Kuten arvata saattaa, seurasaaren linnut ovat erittäin päällekäyviä...

 Pläääääh!

 Tosi kiva tää Seurasaaren vessa. Siinä on tollanen ikkuna siihen koppiin. Maaret siellä sitten tietysti vaani mua koko vessareissun ajan.


Retken lopuksi ostettiin jäätelöt! Taisipa jopa olla mun kesän ensimmäinen kioskijäätelö, vaikka heinäkuu jo veteli viimeisiään... Mulla oli mansikkasorbetti, Nicolla salmiakki, Villellä ja Maaretilla sitruuna-lakut.


Translation:

The autumn makes it's entrance, and I'm getting more and more productive. I have been drawing and photographing more lately. 

Few weeks ago we visited Seurasaari. There were a lot of persuasive birds, also we witnessed four swan babies shitting in their sleep, one by one. Last but not least we bought delicious kiosk ice creams, something I hadn't done yet this summer. Strawberry sorbet, salmiak, and lemon-liquorice. Yum!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti